Rooster Teamdiensten

Op deze pagina staat het Teamdienstenrooster, waarbij leden namens hun team worden ingedeeld. Check hier wanneer jouw teamgenoten of jijzelf aan de beurt bent, en jullie met elkaar een topprestatie voor de vereniging kunnen leveren!

Het volledige Vrijwilligersbeleid vindt je op deze link.

Beloningssysteem / Interne competitie

Om alle Teams te stimuleren tot een goede opkomst zetten we vanuit het Vrijwilligersbeleid een interne competitie op. De vaste vrijwilligersploeg deelt hierbij punten uit op basis van de volgende criteria;

• Opkomst: voor iedere opgekomen vrijwilliger verdient het team 1 punt, voor een hele dienst.
  • Inzet: Op basis van een gezellige & goed uitgevoerde dienst ontvangt het team 0 t/m 5 punten.

Aan het einde van het seizoen zal er een prijsuitreiking zijn voor de jeugd- en seniorenteams met de beste scores!

Rooster

Wordt gemaakt op basis van de wedstrijdprogrammering van de KNVB. Zodra deze bekend is, wordt ook het Teamdienstenrooster ingevuld en gepubliceerd.
rst20april-15juni24A.PNG

n.n.b. = nog niet bekend
rooster_voorjaar_2024K.PNG

Meer informatie?

Mocht je interesse hebben om vast onderdeel te worden van bijvoorbeeld de keukenploeg of één van de andere commissies, schroom niet om contact op te nemen! We zijn een vereniging VOOR en DOOR leden. Dus neem je verantwoordelijkheid en help de club vooruit!