Businessclub de Molenwei

Businessclub De Molenwei: altijd in beweging!

Voetbalvereniging Heerjansdam is een vereniging met een rijke historie. In de loop der jaren zijn aansprekende resultaten geboekt met als hoogtepunt het landskampioenschap bij de zaterdagamateurs in seizoen 1988/1989. In de inmiddels sterk veranderde voetbalomgeving is de huidige ambitie om met een herkenbaar team een stabiele eersteklasser te worden. Hiervoor is een financieel gezonde basis onontbeerlijk. De in seizoen 2005/2006 opgerichte "Businessclub De Molenwei" zet zich op enthousiaste wijze in om bij te dragen aan het realiseren van de sportieve ambities van de vereniging.

De businessclub wil ondernemers uit Heerjansdam, Zwijndrecht, Barendrecht en de omliggende gemeenten samenbrengen. Enerzijds om samen v.v. Heerjansdam een financieel hart onder de riem te steken, anderzijds om ondernemers de mogelijkheid te bieden het eigen regionale netwerk te vergroten en de commerciële contacten te intensiveren. Zo snijdt het sportieve mes aan twee kanten!
Meer weten? Voor meer informatie kunt u zich wenden tot Wim Renes, via 06-231 35 358 of [email protected]

Klik hier om naar de website van de businessclub te gaan.

Wij informeren u hier graag over sponsoring bij onze mooie vereniging. Van een reclamebord tot shirtsponsoring en van het sponsoren van een bal tot een Businessclub-lidmaatschap: het kan allemaal!

BusinessclubDeMolenwei.png

BusinessclubDeMolenwei_Banner.png