Toernooicommissie

De toernooicommissie houdt zich bezig met de organisatie van thuistoernooien, als ook het inschrijven van de teams voor uittoernooien.

Agenda

De teams kunnen hun toernooien terug vinden op hun eigen teampagina onder het kopje "vriendschappelijk".

Vragen

Heb je vragen aan de toernooicommissie of wil je een afspraak stuur dan een mail naar [email protected]

Leden

De leden van de toernooi commissie treft u hieronder aan:

- Momenteel heeft de toernooicommissie géén actieve leden. Om deze reden organiseert/coordineert deze commissie momenteel geen toernooien voor teams van vv Heerjansdam.

Vacature
Lijkt het je leuk om je bezig te houden met voetbal, en onderdeel te worden van de gezellige vrijwilligersorganisatie van vv Heerjansdam? Informeer via [email protected]  of je een steentje bij kunt dragen.