Wedstrijdsecretariaat

Het Wedstrijdsecretariaat van vv Heerjansdam bereikt u als volgt;

Hoe zijn de taken verdeeld;

Rob van Dijk zal verantwoordelijk zijn voor de volgende zaken;

• Spin in het web binnen de vereniging; schakelt met scheidsrechtercommissie, kantine, consul, coördinatoren en trainers/leiders bij bijvoorbeeld wedstrijdwijzigingen of andere wijzigingen.
  • Vertegenwoordiger en aanspreekpunt van de vereniging voor de KNVB afdeling Zuid en andere verenigingen. Verzorgt als zodanig de correspondentie met de KNVB en andere verenigingen.
  • Geeft door aan de KNVB, middels standaardformulieren, welke jeugdteams in welke klasse en met welke sterkte mee zullen doen in de competitie. Vraagt tevens wijzigingen aan indien teams te hoog of te laag zijn ingedeeld.
  • Vraagt wedstrijdwijzigingen aan bij de KNVB en overlegt indien nodig met andere verenigingen.
  • Aanspreekpunt bij incidenten en afhandeling van gele & rode kaarten, en andere schorsingen of boetes.
  • Draagt zorg voor het opstellen en versturen van eventuele verweerschriften aan de KNVB.
  • Secretariaat maakt nieuwe indelingen van de wedstrijden en indien noodzakelijk zal een schaduw programma in werking stellen.
  • Consul beslist of er wel of niet gespeeld kan worden op de velden bij trainingen en wedstrijden.
  • Consul communiceert hierover naar het wedstrijdsecretariaat.(Rob van Dijk) op maandag t.m. donderdag.

Karin de Vries zal verantwoordelijk zijn voor de volgende zaken;

• Veld- en kleedkamerindeling voor wedstrijddagen samenstellen.
    • Opstellen van de jaarlijkse trainingsveldindeling voor alle jeugd- en seniorenteams.
    • Zorgt voor de afhandeling van (afgelaste) wedstrijden.
    • Consul communiceert hierover naar het wedstrijdsecretariaat.(Karin de Vries) op zaterdagen
    • Vanuit het secretariaat worden verdere acties ondernomen m.b.t. melden van afgelastingen; zowel vriendschappelijk als officieel.

Veldprotocol / Consul

De verenigingsconsul keurt dagelijks de bespeelbaarheid van de velden. Meer informatie over de taken en verantwoordelijkheden van de consul vindt u hier.

In overeenstemming met het bestuur hebben we het volgende veldprotocol vastgesteld, waarmee we de prioritering van de verschillende voetbalactiviteiten hebben vastgesteld;
Veldprotocol.PNG
*In fase 3 van seizoen 2023/2024 ook de JO16-1.