Informatie voor voetballers

Introductiedocument voor de (ouders van de jeugd) voetballers van v.v. Heerjansdam.

Voetbalvereniging Heerjansdam beschikt over 4 speelvelden en 1 trainingsveld. De indeling van de trainingen tref je op deze link. De indeling van de speelvelden verschilt wekelijks en wordt gepubliceerd op de website in het programma. In de wintermaanden kan er in de zaal getraind worden. De zaal vind je op de 1e verdieping tegenover de commissiekamer.

Kleding

Bij voetbalvereniging Heerjansdam kan je een trainingspak kopen in onze webshop. Dat trainingspak is voorzien van jouw naam en de sponsor. De vereniging zorgt voor wedstrijdkleding. De wedstrijdkleding zit in een sporttas; wekelijks dient een andere speler deze te wassen. Aan het eind van het seizoen moet deze compleet worden ingeleverd.

Normen en Waarden

Normen en waarden vinden we heel belangrijk bij voetbalvereniging Heerjansdam. Er is een document opgesteld waarin de uitgangspunten zijn beschreven. Een vertrouwenspersoon, klachtenprocedure en een N&W commissie zijn onderdeel van het beleid.

Techniche Zaken

De Technische Zaken (TZ) is het voetballend hart van de vereniging. De TZ deelt de spelers in teams in en zorgt voor de voetballende ontwikkeling van onze spelers. De TZ heeft een speelwijze document opgezet waarin de zienswijze is verwoord.