Communicatiecommissie

WAT DOET DE COMMUNICATIE COMMISSIE

De communicatie van onze vereniging is te verdelen onder een paar categorieën:

• Interne communicatie voor leden
  • Interne communicatie voor supporters, vrijwilligers en andere geinteresseerden
  • Externe communicatie voor leden
  • Externe communicatie voor derden

Elk van die categorieën hebben een eigen aanpak: van flyers en posters in de kantine tot persberichten naar de kranten en van nieuwsberichten op de site tot updates op social media.
Voor elke categorie heeft de commissie een strategie. Dit kan het plaatsen en verspreiden van een persbericht zijn tot het opzetten van een complete promotiecampagne voor evenementen.

De commissie stelt, in samenspraak met het bestuur, de communicatiestrategie op en voert deze uit.

De communicatie commissie draagt zorgt voor de relatie tussen voetbalvereniging Heerjansdam en onze leden, onze sponsors, de gemeente en de vrijwilligers.

De communicatie commissie zorgt dat onze leden, onze sponsors en onze vrijwilligers weten wat de vereniging te bieden heeft, maar binnen voetbalvereniging Heerjansdam moet men ook inzien hoe mensen daarbuiten over de vereniging denken en oordelen.

De communicatie commissie houdt onze leden, onze sponsors, de gemeente en onze vrijwilligers op de hoogte van wat er intern gebeurd. De pers speelt daarbij natuurlijk ook een belangrijke rol.

Tevens is de communicatie commissie verantwoordelijk voor de website, social media en alles hetgeen de vereniging communiceert.

Jaarlijks maakt de commissie een programmaboek voor het gehele seizoen.

Over haar werkzaamheden legt de commissie verantwoording af aan het bestuur van de vereniging.

WAT KAN DE COMMISSIE VOOR JOU DOEN

De communicatie commissie stelt de volgende diensten en middelen ter beschikking:

• Beheer van de website
  • Redactie toepassen op nieuwsberichten
  • Verspreiden van nieuwsberichten (richting pers en social media)
  • Beheer van social media accounts
  • Beheer van documentsjablonen (Word, Powerpoint)
  • Ontwerpen van posters, flyers, banners, barborden, tafelkaarten en ClubTV-schermen voor evenementen
  • Opzetten van promotiecampagnes op onze website en social media
  • Opzetten en inrichten van (nieuwe) digitale middelen.

NIEUWS, WEBSITE & SOCIAL MEDIA SUGGESTIES

Heb je zelfs nieuws over de vereniging? Heb je suggesties voor de website of wil je iets geplaatst hebben. Kijk dan even op deze pagina.

HUISSTIJL

Op deze link tref je logo's en kleurnummers aan.

LEDEN

De leden van de communicatie commissie tref je hieronder aan.