Stage lopen

Affiche_Stagebeleid.png

Stagebeleid vv Heerjansdam
vv Heerjansdam is een voetbalvereniging met een dorps karakter, die vrijwel geheel op vrijwilligers draait. Wij zien stagiairs als een zeer welkome aanvulling in onze organisatie, en zijn dan ook zeer bereid ons best te doen om jou een leuke en leerzame leerschool te bieden.

Wij bieden stagemogelijkheden aan voor MBO- en HBO-studies en maatschappelijke stages voor middelbare scholieren. Hierin bieden wij de volgende stagemogelijkheden aan;

• Kantinestage: werken in de kantinekeuken met een gezellig team van vrijwilligers.
  • Trainer/coach: fungeer als (assistent-) trainer bij een jeugdteam. Hieronder meer info over deze stagefunctie.
  • (Jeugd) scheidsrechter: neem de leiding en leidt wedstrijden in goede banen.
  • (Groen) onderhoud: ondersteun de onderhoudsploeg met onderhoud aan onze prachtige, maar ook verouderde accommodatie.

Verder zijn wij als vereniging SBB-gecertificeerd als opleider voor de volgende (MBO-)opleidingen;

• Coördinator sportinstructie, training en coaching (25414) (niveau 4)
  • Sport- en bewegingsleider (25415) (niveau 3)
  • Medewerker sport en recreatie (25500) (niveau 2)

Wie zijn wij?

Voetbalvereniging Heerjansdam is een gezellige, maar ook ambitieuze dorpsvereniging met zo'n 600+ leden. Hiermee is de club een middelgrote voetbalvereniging in het Nederlandse voetballandschap, en heeft een rijke en succesvolle historie in het amateurvoetbal.

Sportpark de Molenwei is onze ruime accommodatie alwaar we onze thuiswedstrijden afwerken, en waar onze jeugd- en seniorenteams dagelijks trainen. Wij beschikken over 3 natuurgrasvelden, een kunstgrasveld en een zeer groot - volledig natuurgras - trainingsveld.

Visie vv Heerjansdam

vv Heerjansdam wilt met het aanbieden van stageplekken haar maatschappelijke doelstellingen halen door studenten een leuke & uitdagende stageplaats aan te bieden, en zo bij te dragen aan de ontwikkeling van toekomstige sportcoaches.

vv Heerjansdam zet de komende jaren sterk in op het verder ontwikkelen van de ‘Heerjansdamse voetbalschool’, wat inhoudt dat ieder kind op het maximale van zijn/haar talent kan presteren. Hierbij zijn de 4 P’s de pijlers van onze voetbalopleiding, namelijk: plezier, positieve coaching, persoonlijke aandacht en planmatig opleiden.

Wat bieden wij?

Wij bieden jou een uitdagende en leerzame voetbalomgeving, waar je onder begeleiding van een ervaren/gediplomeerde trainer aan de slag kunt, om je als toekomstig voetbaltrainer te kunnen ontwikkelen. Naast het organiseren van de trainingen kun je uiteraard ook op wedstrijddagen helpen met de coaching.
Daarnaast bieden we vanuit onze voetbalorganisatie zeer regelmatig extra trainingen/cursussen aan voor onze trainers, waar jij als stagiair uiteraard ook van harte welkom bent.

Dus?

Ben jij geïnteresseerd om stage te lopen bij vv Heerjansdam? Neem dan contact op met Bestuurslid Vrijwilligerszaken Marten de Roest (06-51594895) of mail naar [email protected]

Informatie voor stagebegeleiders